Θύμιος Λυμπερόπουλος (ΣΑΤΑ): Θέλουν να κλείσουν τα ταξί
Χωρίς ταξί σήμερα η πρωτεύουσα, με τους αυτοκινητιστές να τραβούν χειρόφρενο από τις 5 τα ξημερώματα της Δευτέρας και για 24 ώρες. Στο επίκεντρο της απεργίας βρίσκεται ο νέος φορολογικός νόμος, το ασφαλιστικό, ο αθέμιτος ανταγωνισμός από ιδιωτικά οχήματα και η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση από το 2026.
Μιλώντας στην One Voice, ο πρόεδρος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), Θύμιος Λυμπερόπουλος, καταγγέλλει κυβερνητικό σχέδιο διάλυσης του κλάδου των ταξί, συμπληρώνοντας πως σε αυτήν την προσπάθεια υπάρχουν και πρόθυμοι «δούρειοι ίπποι» από τον χώρο των αυτοκινητιστών, που δρουν συνδικαλιστικά υπέρ των ιδιωτών και των πολυεθνικών, οι οποίοι εμφιλοχώρησαν στον τομέα των ιδιωτικών μετακινήσεων τα τελευταία χρόνια.
«Ο Μητσοτάκης ενορχηστρώνει ένα πραξικόπημα στον ΣΑΤΑ, δημιούργησε ομάδες μέσα στον κλάδο μας, υποστηρίζοντας την όποια πολιτική σε βάρος των αυτοκινητιστών. Με δυνάμεις από ιδιωτικά συμφέροντα, συνασπισμένες με την κυβέρνηση και σε βάρος των ταξί, συνέπραξαν και άνθρωποι του κλάδου», υποστηρίζει στην One Voice ο κ. Λυμπερόπουλος.
Ο ίδιος απαριθμεί μια σειρά κυβερνητικών πρωτοβουλιών που στρέφονται κατά του κλάδου και οδηγούν στον αφανισμό χιλιάδες επαγγελματίες οδηγούς. «Σε παγκόσμια πρωτοτυπία, βρέθηκε η κυρία Κεφαλογιάννη, ως υπουργός Τουρισμού, για να απαγορεύσει με νόμο τον έλεγχο στα βανάκια και στα ιδιωτικά οχήματα αστικής μεταφοράς! Έφτιαξαν έναν φορολογικό νόμο που διαλύει τους μικρομεσαίους ιδιοκτήτες και ευννοεί τις πολυεθνικές, που έχουν ολόκληρους στόλους από αυτοκίνητα. Το ίδιο και το ασφαλιστικό, όλα σε βάρος μας! Όπως και η υποχρεωτική συμόρφωσή μας, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, να πάμε από το 2026 στα ηλεκτρικά οχήματα, την ώρα που το όριο για τους μεγάλους ιδιώτες, τις πολυεθνικές, είναι το 2030!» συμπληρώνει.
Ο ίδιος πέρα από τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις που ήδη ξεκίνησαν με τη σημερινή απεργία, αποκαλύπτει και μια αιφνιδιαστική κίνηση στο εσωτερικό του κλάδου. Στις αρχές Οκτωβρίου, από 2 μέχρι 6 Οκτωβρίου, οι ταξιτζήδες θα ψηφίσουν. «Ήρθε η ώρα να καθαρίσει για πάντα ο κλάδος. Ή πάμε να πολεμήσουμε τα συμφέροντα του Μητσοτάκη ή ας παραδώσουμε από τώρα τον κλάδο, τον κόπο και το μεροκάματό μας στους ιδιώτες», καταλήγει ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ.