Local Voice
Στα τοπικά...

Στην Πεδίο Εκδοτική Διαφημιστική τα 4 εκατ του «Ελλάδα 2.0» χωρίς TV

Η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης ενέκρινε το πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής της Κοινωνίας της Πληροφορίας Μ.Α.Ε. που αφορά στο πρόγραμμα «Ετοιμότητα υποδομών για έξυπνα κτήρια – Smart Readiness» στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0». Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ειναι 4 εκατ. ευρώ.

Η Κοινωνία της Πληροφορίας ΜΑΕ (ΚτΠ ΜΑΕ) και η Πεδίο Εκδοτική Διαφημιστική και Ραδιοτηλεοπτικών Παραγωγών υπέγραψαν σύμβαση για την υλοποίηση του έργου «Υπηρεσίες δημοσιότητας, υποστήριξης και ενημέρωσης κοινού – Smart Readiness» του συνολικού έργου «Ετοιμότητα υποδομών για έξυπνα κτίρια».

Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών για όλη τη διάρκεια της δράσης Smart Readiness, με σκοπό τον αναλυτικό σχεδιασμό και την εφαρμογή ενεργειών δημοσιότητας για τη δράση. Δεν περιλαμβάνονται στις δράσεις ενημέρωσης ενέργειες δημοσιότητας σε τηλεοπτικά μέσα.

Mεταξύ άλλων, το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων: κατάρτιση πλάνου δημοσιότητας, κατάρτιση πλάνου προβολής τηλεοπτικών σποτ για την προώθηση της Δράσης, σχεδιασμό ταυτότητας προγράμματος με όλα τα σχετικά artifacts, εικαστικό σχεδιασμό των δικτυακών τόπων ενημέρωσης δικαιούχων και εγκαταστατών, προετοιμασία ενημερωτικού περιεχομένου που θα πρέπει να αναρτηθεί στον δικτυακό τόπο και στα διάφορα ηλεκτρονικά εργαλεία, προετοιμασία τηλεοπτικού σποτ προώθησης της Δράσης, δράσεις ενημέρωσης προς τους δυνητικούς δικαιούχους και προς την επιχειρηματική κοινότητα των εγκαταστατών, Ψηφιακό Βοηθό Επικοινωνίας Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ Chatbot), δράσεις επικοινωνίας & ενημέρωσης.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.