Nissan-Θεοχαράκης: Εισάγει νέες καινοτομίες
Άλματα προς τις νέες τεχνολογίες κάνει η Nissan σε παγκόσμιο επίπεδο και τα φέρνει στην Ελλάδα μέσα από την Nissan Θεοχαράκης.
Τα τελευταία μοντέλα έχουν δώσει έμφαση στην ‘έξυπνη οδήγηση’ υιοθετώντας υψηλές τεχνολογίες και αυτοματισμούς με στόχο την ταχύτερη και ασφαλέστερη μετακίνηση. Ταυτόχρονα έχει ανανεώσει και τα SUV της παραμένοντας στην πρωτοπορία των πωλήσεων και της καινοτομίας στον κλάδο αφού το μοντέλο Quashqai είναι το πρώτο μοντέλο δημιούργησε την κατηγορία SUV και έχει τις περισσότερες πωλήσεις σε όλο τον κόσμο από κάθε άλλο μοντέλο. Πλέον εκτός από την
συγκριμένη κατηγορία που σπάει τα ταμεία σε πωλήσεις σε Ελλάδα , Ευρώπη και Αμερική, προωθείται έντονα και το XTRAIL που κοντράρεται στα ίσα με τα απαιτητικά premium cars της κατηγορίας. Η υπέρβαση όμως της Nissan στην Ελλάδα είναι τα ηλεκτρονικά μοντέλα που αυξάνουν τις πωλήσεις τους στην ανταγωνιστική κατηγορία αλλά και τα μοντέλα που απευθύνονται σε επαγγελματίες. Τα μεγάλα πλεονεκτήματα της Nissan είναι ότι φτιάχνει γιαπωνέζικα αυτοκίνητα στην Ευρώπη (Βρετανία) συνδυάζοντας ποιότητα , πρακτικότητα και ανταγωνιστικές τιμές. Αυτό για το οποίο είναι γνωστή όμως η Nissan ανά τον κόσμο είναι το after sales service και οι φθηνές τιμές στα γνήσια ανταλλακτικά της. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού της.
H NISSAN είναι μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, με ετήσια παραγωγή που προσεγγίζει τα έξι εκατομμύρια αυτοκίνητα.Οι ρίζες της εταιρείας ξεκίνησαν από την Ιαπωνία το 1933 και στη δεκαετία του ’60 ξεκίνησε τις εξαγωγές σε άλλες αγορές όπως είναι η Ευρώπη, η Αμερική κ.ά. Η Ελλάδα αποτελεί ένα από τα πρώτα ευρωπαικά κράτη που η Nissan έχει παρουσία από τις αρχές της δεκαετίας του ’60 μέσα από την Nissan Θεοχαράκης. Η ιστορία της εταιρείας και οι πωλήσεις της ήταν συνεχώς ανοδικές και την δεκαετία του ́70 και του ́80 (η Ελλάδα είχε φτάσει κοντά στην δημιουργία του εργοστασίου της Νissan Europe στο Βόλο αλλά τελικά κατέληξε στο Σάντερλαντ στη Μεγ. Βρεταννία).
Από την δεκαετία του 90 και του 2000, οι πωλήσεις της Nissan εστίασαν και στα μικρά αυτοκίνητα αλλά και στα 4 X 4 και η Nissan Θεοχαράκης παραμένει ανάμεσα στις εταιρείες αυτοκινήτου με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ελλάδα. Το 2006 , το Qashqai έφερε νέα ώθηση στις πωλήσεις της Nissan Θεοχαράκης που συνεχίστηκε με το Micra και πλέον έχει περάσει στην ηλεκτροκίνηση και στην ‘εξυπνη αυτοκίνηση’
Η παρουσία του κ. Ν. Θεοχαράκη στην εκδήλωση της China Daily Voice αποτελεί μία έμπρακτη απόδειξη ότι η ελληνική εταιρεία της Nissan ενδιαφέρεται για τις εξελίξεις και τις προοπτικές που μπορούν να δημιουργηθούν με τις συνέργειες με την Κίνα και με κινέζους επιχειρηματίες.